Graphic Originals
Exploring the growing trend for graphic designers to incorporate original elements in commissioned work, this text profiles designers who self-initiate the graphic elements they work with: who design new fonts, rather than buying them in, draw their own graphics, and take photographs rather than using picture libraries. Centering on in-depth interviews, which reveal practical approaches as well as attitudes to graphic design and "authorship", the book shows how a thoughtful, personal approach can produce strong, innovative and individual design and reflects the heated debate about self-expression.
Kниги от същия жанр
-
Evolution the Human Storyпечатна:
43.90 лв.
22.44 EUR -
Kandinskyпечатна:
15.95 лв.
8.15 EUR -
501 Must-take Journeysпечатна:
28.90 лв.
14.77 EUR -
Ethan Fromeпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Divine Evilпечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Art Now Vol. 3печатна:
59.95 лв.
30.65 EUR -
Living Normallyпечатна:
34.90 лв.
17.84 EUR -
Merrickпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
Color Management for Packagingпечатна:
58.90 лв.
30.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Rotovision
Категория:
English Language Books
,
Graphic Design
Страници: 160
ISBN: 9782880467067
Баркод: 9782880467067
Тегло: 1.10 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.