Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
Invisibleпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
12 Inch Sleeves. Disco graphicsпечатна:
45.00 лв.
23.00 EUR -
Dordogne, Bordeaux and the Southwest Coastпечатна:
29.70 лв.
15.18 EUR -
The Rough Guide to Los Angeles and Southern Californiaпечатна:
35.00 лв.
17.89 EUR -
The Garden Bookпечатна:
39.00 лв.
19.94 EUR -
Young Fashion Designers Americasпечатна:
48.00 лв.
24.54 EUR -
Henri Cartier-Bresson: a Biographyпечатна:
41.90 лв.
21.42 EUR -
The Inimitable Jeevesпечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Chocolateпечатна:
16.50 лв.
8.43 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.