Design for Shopping
This work showcases a comprehensive selection of recent retail interiors from around the world. Following a brief introduction, the book is divided into seven themed chapters. As a special feature each chapter begins with an interview with a key figure in the world of retail design, exploring their views on how our changing shopping habits affect retail design.
Kниги от същия жанр
-
Vitamin Greenпечатна:
126.90 лв.
64.88 EUR -
The Secrets of Sophia Musgroveпечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Never Go Backпечатна:
17.90 лв.
9.15 EUR -
A Month of Sundaysпечатна:
19.50 лв.
9.97 EUR -
Helmut Newton. Polaroidsпечатна:
84.95 лв.
43.43 EUR -
An Artists Handbookпечатна:
39.90 лв.
20.40 EUR -
Self-Sufficient Housingпечатна:
52.00 лв.
26.58 EUR -
In My Shoes: A Memoirпечатна:
39.90 лв.
20.40 EUR -
Still Lifeпечатна:
15.95 лв.
8.15 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Laurence King Publishing
Категория:
English Language Books
,
Architecture, Design
Година: 2006
Страници: 192
ISBN: 9781856694506
Баркод: 9781856694506
Тегло: 1.50 кг.
Размер: 24.00x28.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.