Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Брандо зад кулиситепечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Успешен онлайн маркетингпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Във фермата с Микипечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Грабежпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Животът е един и заслужава да се изживее дори от любопитствопечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Алиса е вещицапечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
На запад от смърттапечатна:
7.95 лв.
4.06 EUR -
Поколението Fпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Евкалиптипечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.