Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Обща теория на правото: Основни правни понятияпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Професионална етика и туристическо поведениее-книга:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Наказателен кодекспечатна:
8.50 лв.
4.34 EUR -
По пътя на Toyotaпечатна:
32.00 лв.
16.36 EUR -
Печелившите преговори, които запазват добрите взаимоотношенияпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Пътят към успеха: Най-добрият бизнес съвет, който съм получавалпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Социалното осигуряване и краткосрочните плащания във въпроси и отговорипечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Марките на любовтапечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Английско-български речник по маркетингпечатна:
19.99 лв.
10.22 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.