Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Закон за устройство на териториятапечатна:
8.90 лв.
4.55 EUR -
PR - професия за женипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
ЦЕЛпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Инвестициипечатна:
35.00 лв.
17.89 EUR -
Пусни народа ми да кара сърфпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Как да спечелим от несигурносттапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Наръчник по инвестиранепечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Когато маркетингът е минно полепечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
PR в дигиталната ерае-книга:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.