Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Джобен директорпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Бизнес елитите на Българияпечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Ефективна дистрибуцияпечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Биология на купуванетопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Тайните на автомобилните марки А-Ее-книга:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Коучинг и менторствопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Въведение в икономикатапечатна:
10.80 лв.
5.52 EUR -
Социално осигуряване - 2012 + CDпечатна:
36.00 лв.
18.40 EUR -
Закон за националната агенция за приходитепечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.