Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Всичко, което трябва да знаете за Пъблик Рилейшънспечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Стратегически картипечатна:
29.00 лв.
14.82 EUR -
Подходящ ден за умиранепечатна:
10.99 лв.
5.61 EUR -
Коучинг и менторствопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Мениджмънт: задачи, отговорности, практикипечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Изборътпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Правни и етични проблеми на донорството и трансплантациятапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Управление на времетопечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Коучинг на екипи и работни групипечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.