Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Закони за собственосттапечатна:
10.80 лв.
5.52 EUR -
Дипломатически протокол и церемониалпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Започнете със ЗАЩОе-книга:
11.00 лв.
5.62 EURпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Имуществено и лично застрахованепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Казуси и практика по сключване и прекратяване на трудови договорипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
14 урока за кариератапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Социално осигуряване - 2012печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Семеен кодекспечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Психология на успешните продажбипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.