Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Успешните презентации, които постигат по убедителен начин вашите целипечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Мениджмънт на класапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Изкуството да бъдеш продуценте-книга:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Игрите на властта: да правиш бизнес в Българияпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Стратегиите на Тръмп в бизнеса с недвижими имотипечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Закони за собственосттапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Комплект: В къщата на парите, Кризата идвапечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Административен процеспечатна:
6.20 лв.
3.17 EUR -
Закон за задълженията и договоритепечатна:
2.90 лв.
1.48 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.