Тихите
Ясно е защо толкова интроверти се крият дори от себе си. Ние живеем с ценностна система, която аз наричам „екстравертния идеал“ – вездесъщата вяра, че съвършеният ни „Аз“ е енергичен човек с лидерски способности, който обича да бъде под светлината на прожекторите.
Архетипният екстраверт предпочита действията пред разсъжденията, риска пред предпазливостта, сигурността пред съмненията. Обича бързите решения – нищо че могат да бъдат погрешни. Работи добре в екип и обича да се движи в компания.
Ще ни се да мислим, че ценим индивидуалността, но твърде често се възхищаваме само от един тип индивиди – тези, които обичат „да се смесват с хората“. Да, позволяваме на технологично надарените единаци, които създават компаниите си по гаражите, да имат какъвто си искат характер, но те са изключението, а не правилото, а и нашата толерантност се простира главно до баснословно богатите и до онези, които обещават да станат такива.
Интровертността – и нейните братовчедки чувствителността, сериозността и срамежливостта – днес се смятат за не твърде желателни качества, някъде между разочарованието и патологията. Интровертите в царството на „екстравертния идеал“ са като жените в един мъжки свят – пренебрегвани заради нещо, което е част от самата им същност.
Екстравертният темперамент може да е изключително привлекателен, но ние сме го превърнали в потискаща мяра, към която повечето от нас се чувстват длъжни да се придържат.
Kниги от същия жанр
-
Мъж, вкусен на опитванепечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Светът и България - деградация на моралапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Пари и властпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Ключът на Хирампечатна:
10.99 лв.
5.61 EUR -
Предчувствие за крайпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Мотивиранипечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Въпреки всичко: моята политическа биографияпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Да четем Далчевпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Летящи приключенияпечатна:
0.50 лв.
0.25 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.