Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Сун Дзъ изкуството на войната за мениджърипечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Емблематапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Успешно управление в условия на кризапечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавнитепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Социално и здравно осигуряване 2013печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Как да търгуваме на финансовите пазарипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Съдебната власт в България (от древността до наши дни)печатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Предприемачество 101печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Създаване на корпоративна репутацияпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.