Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Уебономикапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Ефективният изпълнител - част 3-тапечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Конспирацията на богатитепечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Активи и амортизации 2010печатна:
26.40 лв.
13.49 EUR -
Закон за данък върху добавената стойност 2008печатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникациипечатна:
12.60 лв.
6.44 EUR -
Цената на безсмислиетопечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Корпоративно управление в банковата системапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
За войнатапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.