Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Договорът в индивидуалните трудови отношенияпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Управление на предприятиетопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Закон за здравното осигуряванепечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Психология на успешните продажбипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Бързото производство по НПКпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Паркирай Еготое-книга:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Милионер за една минутапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Физическото лице търговецпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Административно-процесуален кодекспечатна:
72.00 лв.
36.81 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.