Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Икономическа енциклопедияпечатна:
38.00 лв.
19.42 EUR -
Реши се. Жените, работата и волята за лидерствопечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Данъчен и митнически контролпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Бъдещето на конкуренциятапечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Практическо ръководство по реални опциипечатна:
37.00 лв.
18.91 EUR -
Ръководство по нотариални действия във връзка със собственосттапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Съдебномедицинска експертиза на телесните повредипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Устройство на територията (подзаконови нормативни актове) – част Іпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Местно самоуправление и местна администрацияпечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.