Приложна социална психология. Том 2
Втори том включва последните две части:
1. Социалнопсихични феномени в груповото битие;
2. Приложна практика.
В 27-те теми се разглеждат: социалните норми и поведение, общуването и междуличностните отношения, деиндивидуализацията, социалната фасилитация, груповото популяризиране, социалната леност, конформизмът, социалните роли, афилиацията и любовта, съперничеството, завистта, слуховете, агресията в социалната среда, междуличностните конфликти и др.
При всяка тема е обърнато внимание на приложните и прагматичните аспекти и измерения на проблема.
Може да служи като ръководство и своеобразен справочник на работещите в сферата на бизнеса, политиката, рекламата, PR-а, мениджмънта, маркетинга, социалните дейности, образованието и др.
Kниги от същия жанр
-
Златните думипечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Феноменът дежа вюпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Психология на общуванетопечатна:
12.95 лв.
6.62 EUR -
29 подаръка: Как месец даряване може да промени живота випечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
101 неща, които трябва да направите, за да станете супергерой...или зъл генийпечатна:
16.90 лв.
8.64 EUR -
Психолозите - Приносите на лаканианската психоанализапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Как да общуваме с детето - продължениепечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Пътят към богатствотопечатна:
5.99 лв.
3.06 EUR -
Малка златна книга за ДА! - нагласатапечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Ахат
Категория:
Психология
,
Приложна психология
Година: 2010
Страници: 520
ISBN: 9789549664317
Баркод: 9789549664317
Размер: 13.00x20.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.