Приложна социална психология. Том 2
Втори том включва последните две части:
1. Социалнопсихични феномени в груповото битие;
2. Приложна практика.
В 27-те теми се разглеждат: социалните норми и поведение, общуването и междуличностните отношения, деиндивидуализацията, социалната фасилитация, груповото популяризиране, социалната леност, конформизмът, социалните роли, афилиацията и любовта, съперничеството, завистта, слуховете, агресията в социалната среда, междуличностните конфликти и др.
При всяка тема е обърнато внимание на приложните и прагматичните аспекти и измерения на проблема.
Може да служи като ръководство и своеобразен справочник на работещите в сферата на бизнеса, политиката, рекламата, PR-а, мениджмънта, маркетинга, социалните дейности, образованието и др.
Kниги от същия жанр
-
Науката да бъдеш велике-книга:
5.00 лв.
2.55 EURпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Развиване на интуициятапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Денят, в който се научих да живеяе-книга:
8.50 лв.
4.34 EURпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Отвъд децата индигопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Как да говорим с всеки във всяка ситуацияпечатна:
13.95 лв.
7.13 EUR -
10 стъпки по пътя към щастието, здравето и успехапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
К. Г. Юнг - Тайната на златното цветепечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Регресията като начин да си помогнем в животапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
В света на хоратапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Ахат
Категория:
Психология
,
Приложна психология
Година: 2010
Страници: 520
ISBN: 9789549664317
Баркод: 9789549664317
Размер: 13.00x20.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.