Право на радио- и телевизионните организации в България
"В този труд се прави опит да бъде дефинирано това изначално отношение на политическия елит към медиите, а също и да бъде проследено неговото развитие до наши дни. Тъй като българският Закон за радиото и телевизията се намира в динамично състояние, смятам, че е важно и необходимо не толкова да се анализират конкретните му текстове, колкото да се привлече вниманието към задкулисието, в което се решават проблемите, към това какви са логиката и начинът на мислене на българския законодател по отношение на радиото и телевизията, така че да бъдат обхванати характеристиките и динамиката на системата като цяло." Радомир Чолаков
Kниги от същия жанр
-
Тед Левит за маркетингапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Сърцето на промяната: Разкази от реалния живот за начина, по който хората променпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Моят път към върхапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Мениджмънт на клиентитепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Етикет за всеки денпечатна:
24.99 лв.
12.77 EUR -
Успешна кариера в мениджмънта - бой без правилапечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Нови идеи в техническия анализпечатна:
37.00 лв.
18.91 EUR -
Бизнесът на XXI векпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Как да провеждаме срещипечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Закони, Сборници
Година: 2000
Страници: 206
ISBN: 9546493554
Баркод: 9546493554
Размер: 17.00x23.70 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.