ПР практика: работа с агенция
Благодарение на опита си като журналист, преподавател, служител във вътрешен отдел по комуникация и днес - от страната на агенция, д-р Александър Христов успява да погледне на взаимоотношенията от различни гледни точки и да покаже къде е мястото, на което се пресичат различните интереси. Не е спестил и нито един факт от реалността, за да я видим такава, каквато е и каквато я виждат различните участници за успеха на една ПР кампания. Като председател на Българското дружество за връзки с обществеността д-р Александър Христов участва в търсенето на съвършената ефективна комуникация и утвърждаване на добрите практики. „ПР практика: Работа с агенция" не е книга в традиционния смисъл на думата. Това е компас, който ще ви служи да се ориентирате правилно и да извлечете максимална полза от работата си с агенции или ако работите в агенция - да направите най-доброто за своите клиенти.
Kниги от същия жанр
-
Джобен маркетингпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
В ерата на телекомуникациитепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Инвестициипечатна:
28.00 лв.
14.31 EUR -
История на българските книжни парипечатна:
50.00 лв.
25.56 EUR -
Прекратяване на трудовия договор поради общи основанияпечатна:
9.80 лв.
5.01 EUR -
Лидерството в един променен святпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Митническо правопечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Тед Левит за маркетингапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Голямата идеяпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.