Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Джобен наръчник за водене на преговорипечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Посмей да бъдеш различенпечатна:
19.90 лв.
10.17 EUR -
Проблеми на наказателното право. Особена частпечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Пътят към нашите мечти: Действай правилно - 2 частпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Пълно ръководство по мрежов маркетингпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
14 урока за промянатапечатна:
8.20 лв.
4.19 EUR -
Как да търгуваме на финансовите пазарипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Как да станете изпълнителен директорпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Обида и клевета в практиката на Софийския районен съдпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.