Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Дружества със специална инвестиционна целпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Евангелието от синапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Играта на играчките 2печатна:
6.99 лв.
3.57 EUR -
Медийно право: речник на основните понятияпечатна:
24.99 лв.
12.77 EUR -
Mary Bartonпечатна:
5.50 лв.
2.81 EUR -
Патън за лидерствотопечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Стил и етикетпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Устройство на територията (подзаконови нормативни актове) – част Іпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
111 правила във facebookпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.