Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Фотографско изкуство в България: 1856 - 1944печатна:
28.00 лв.
14.31 EUR -
Бодли в гумитепечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Опасните животнипечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Манията да бъдеш изключителенпечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Леки автомобили БМВ серия 3печатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Фотомания - брой 1печатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Успешните сливания - правилното тълкуване на човешкия факторпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Реши се. Жените, работата и волята за лидерствопечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Общо животновъдствопечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.