Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Любовни упражненияпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Билки и подправкипечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Ранният Брехт - Четири пиесипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Инкапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Успявай интелигентнопечатна:
20.90 лв.
10.68 EUR -
Никола Гюзелев - С него и за негопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Относно авторските права на архитектите-проектантипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Атлас на българската литература 1878-1914печатна:
35.00 лв.
17.89 EUR -
Мечти по нотипечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.