Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Подвеждащата рекламапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Помагалник: Азбукатапечатна:
2.00 лв.
1.02 EUR -
Астрология на Новата Лунапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Ръководство за недоспали родителипечатна:
24.95 лв.
12.75 EUR -
Кое прави фотографията великапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Наградната система на България (1878 - 2010 г.)печатна:
27.00 лв.
13.80 EUR -
Исторически съмненияпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Договорът в индивидуалните трудови отношенияпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Речник на турските думи в Пирдопския говор до 1885 г.печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.