Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Управление на малкия и среден агро-бизнес в Българияпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Големите измамипечатна:
8.90 лв.
4.55 EUR -
Управление на проектипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Съдебна администрацияпечатна:
5.30 лв.
2.70 EUR -
Газовата войнапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Стратегически маркетинг за нестопанските организациипечатна:
50.00 лв.
25.56 EUR -
Как да подготвим бизнес планпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Европейска социална харта - кратък справочникпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Франчайзинг Бизнеспечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.