Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Криминалистикапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Гражданско право. Обща частпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Професионалната секретаркапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Закон за енергетикатапечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Договорът в индивидуалните трудови отношенияпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Вечната игра с нови правилае-книга:
9.99 лв.
5.10 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Процедури по НПКпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Кой ми взе сиренцето?печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Бизнес отвъд ограничениятапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.