Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Развий лидера в тебпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Конкурентна стратегияпечатна:
37.00 лв.
18.91 EUR -
Harvard Business Review за Екипите, които успяватпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Как да бъдем лидерипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Местно самоуправление и местна администрацияпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Обида и клевета в практиката на Софийския районен съдпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Как да печелим от Интернет?е-книга:
18.00 лв.
9.20 EURпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Кодекс на мениджъра - воинпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Управление на екипипечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.