Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Директен и дигитален маркетинг на здравия разумпечатна:
33.99 лв.
17.37 EUR -
Бизнес етикетпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Данъчно облагане 2010печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Ноу-хаупечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Устройство на територията - част 2печатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Управление на репутационни кризи -
Не е въпрос на късметпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Общуването лице в лицепечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Черните дупки на българската енергетикапечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.