Лилавата крава
Постконсуматорският консуматор няма какво да купи. Имаме това, което ни е нужно. Желаем много малко и сме твърде заети, за да затрием част от времето си за нещо, което е създадено за нас с цената на много труд. Старите правила вече не работят. Маркетингът умря! Да живее маркетингът! Нужно ни е нещо ново. Интересно. Изключително. Забележително. За забележителното нещо си струва да се говори. То е Лилава крава. Скучните неща са невидими. Те са кафяви крави. Да живее забележителният маркетинг! Това е изкуството да вградиш неща, които си струва да се отбележат, директно в продукта или в услугата. Сет Годин Припомня вечните правила на маркетинга: Всичко, което е можело да се изобрети, вече е изобретено! Да се играе на сигурно е прекалено опасно! Евтиното винаги е на мода! Призовава ни да следваме новите правила: Създай забележителен продукт и го насочи към точните хора! Прави продукти специално за маниаци! Стоките на бъдещето са тези, които са създадени от хора със страст! Бъди Лилав докрай! За автора: Сет Годин е създателят на най-популярния блог за маркетинг в света. Основател е на уебсайта Squidoo.com, развиващ се с феноменална скорост. Автор на десет книги, които са се превърнали в световни бестселъри и са преобърнали начина, по който хората гледат на маркетинга. Последната му книга "Племена" е бестселърът, който се отличи в класациите на Амазон, Ню Йорк Таймс, Бизнес Уийк и Уолстрийт Джърнъл. Сет Годин води семинари, посветени на маркетинга и медиите от най-ново поколение.
Kниги от същия жанр
-
Въпроси на етажната собственостпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Как да уволнявамепечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Mеждународен етикетпечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
За търговията с думи простипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Желаната кариерапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Защита от санкции при проверка от Инспекцията по трудапечатна:
39.00 лв.
19.94 EUR -
Латерален маркетингпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Запали ги!печатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Успешно управление в условия на кризапечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.