Лидерството като бранд
Вашите фирмени брандове имат нематериална стойност и ви отличават от конкурентите. Същото се отнася и за лидерството като бранд – то е споделена идентичност между лидерите във вашата организация, която също отличава техните способности от способностите на вашите конкуренти. В „Лидерството като бранд” Дейв Улрих и Норм Смолуд показват как то създава уникална ценност за инвеститорите и клиентите на компанията, пазарна стойност и силна конкуретоспособност. Авторите представят процес от шест стъпки за изграждането на лидерство като бранд на вашата организация. Огромното разнообразие от методи и способи ви помагат да отличите лидерите на вашата фирма от лидерите на конкуренцията, да им създадете неповторима идентичност и да декларирате по уникален начин вашия бранд. С всеобхватния нов модел и практическите подходи, които предлага, тази книга ви помага да си изясните какво прави вашите лидери уникални и как да използвате вашето лидерство като бранд, за да изпреварите сериозно конкурентите. „Силният бранд е магнит за клиентите. Силното лидерство е магнит за работещите в компанията. Комбинирането на двете и развивайки „лидерството като бранд”, вие можете да постигнете най-доброто.” - Рик Вагнер, управител и изпълнителен директор, Дженерал Моторс “Брандовете отличават. Брандът на лидерството е важен отличител. Книгата на Улрих и Смолууд ясно очертава как да се даде и представи обещанието за бранд на лидерството. Задължително четиво!” - Рам Шаран, съавтор на бестселъра „Изпълнението” „Брандовете се печелят или губят при всяка намеса на клиента. За повечето мултинационални компании техните хора са тези, които представляват и живеят с бранда на компанията. „Лидерството като бранд” показва един удивителен поглед върху начина, по който да се възползваш от таланта с цел да създадеш непобедимо преимущество на пазара.” - Гари Бърнисън, вицепрезидент, търговски и финансов директор, Корн Фери Интернешънъл „Един нов поглед върху създаването на правдоподобност на фирмената стратегия чрез развиването на бранд на ръководството, който да отразява предимствата, уменията, стратегиите и стила на организацията. Оригинално и завладяващо.” - Дейвид Аакер, вицепрезидент, Профет „Признавайки, че ръководството не е индивидуален спорт, Улрих и Смолууд значително повишават нашето разбиране за приложението на лидерството, като се набляга по-малко върху личността на лидера и повече върху процеса, чрез който лидерството се изгражда и се създава като бранд на една организация.” - Стив Керр, старши консултант, Голдмън Сакс
Kниги от същия жанр
-
Магнатитепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Уорън Бъфет и анализът на финансови отчетипечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
60 тенденции за 60 минутипечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Данък върху добавената стойностпечатна:
26.40 лв.
13.49 EUR -
Маркетингът на позволениетое-книга:
8.38 лв.
4.28 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Пазар на трудапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Търговецът дракон - древният код на упешните продажбипечатна:
19.50 лв.
9.97 EUR -
Изкуството на войната на Сун Дзъе-книга:
7.00 лв.
3.57 EURпечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Брилянтният лидерпечатна:
16.40 лв.
8.38 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.