Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Управление на талантапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Тайните на автомобилните марки А-Ее-книга:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Проблеми на наказателното право. Особена частпечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
КЕШвъртайзингпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Нация на кредитните карти: последици от пристрастеността на Америка към кредитапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Управление на репутационни кризи -
Терминологичен речник по право на Европейския съюзпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Държавно обществено осигуряванепечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Кой казва, че слоновете не могат да танцуват?печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.