Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Закон за задълженията и договоритепечатна:
2.90 лв.
1.48 EUR -
Наемане и задържане на най-добрите хорапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Евротопечатна:
26.00 лв.
13.29 EUR -
Нацията новаторпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Управление на талантапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Етикет за всеки ден и за бизнесапечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Оракулът казапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Съвременното правопечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
Пазарното мисленепечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.