Изкуството на убеждаването
Кой от нас не е мечтал да е способен да убеждава другите за каквото пожелае, когато пожелае? Всички ние познаваме изключително убедителни хора. Те успяват винаги с лекота да спечелят доверието ни, интереса ни, подкрепата ни. Каква е тяхната тайна? Дали нямат тази дарба по рождение? Или всичко е една илюзия? Не – това е изкуството да убеждаваме, а именно деликатна смес от психология, техники и поведение, които лесно можем да усвоим. Изкуството да убеждаваме другите се основава на много години поведенчески анализ на личности, особено надарени в тази област. Джеймс Борг ни разкрива формулата, позволяваща на всеки да придобие и да усъвършенства изкуството да убеждава. Той ни поднася едно върховно средство, което ще ни позволи да преуспеете както в служебната кариера, така и в живота.
Kниги от същия жанр
-
Ориентализмътпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Изкуството да дресираш мъжетепечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Ученият срещу политика д-р Найден Шейтановпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Факторът привличанепечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Отключи паметта си: запомни всичко!печатна:
13.85 лв.
7.08 EUR -
Духовно освобождениепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Неизлечимият романтике-книга:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Скали за тревожност в детска и юношеска възраст - част 5печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Защо филията пада винаги с маслото надолупечатна:
10.99 лв.
5.61 EUR
Информация
Информация за книгата:
За автора
Джеймс Борг
Биография:
Джеймс Борг е практикуващ психолог на работното място и бизнес консултант в областта на междуличностните умения и мениджмънта. Кариерата му обхваща реклама, продажби, маркетинг, журналистика, психология на работното място. Завършил е икономика в London School of Economics (LSE), а докторатът му е в областта на психологията.
Като консултант към „Психологията отива на работа” (Psychology Goes to Work), Джеймс Борг дава съвети в областта на маркетинга и как се прилага психологията на работното място. Автор е също така на бестселърите „Езикът на тялото” и „Силата на ума”, преведени в повечето страни на света.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.