Защо шефовете се провалят
Защо главните изпълнителни директори и изобщо шефовете се провалят? Има най-различни отговори, но в тази книга ще откриеш единадесет провокативни причини, които ще те накарат да погледнеш на провала от нов ъгъл и да вземеш мерки недостатъците ти (няма идеални хора) да не попречат на твоята ефективност като лидер.
Според Дейвид Дотлик и Питър Кайро лидерският провал е феномен на поведението, а не на случая, нито пък е резултат на икономически превратности, които не сме в състояние да контролираме.
Лидерите се провалят заради своето поведение в конкретни ситуации. Когато са под силен стрес, те реагират рефлексивно, което може да съсипе не само кариерата им.
Тази книга е с приносно значение в съвременното изкуството как фирмата трябва да се ръководи. Тук са формулирани 11-те основни модели на поведение, които могат да доведат лидерите до провал. Авторите години наред са работили с изпълнителните директори на най-големите международни корпорации (сред техните клиенти са напр. Джонсън & Джонсън, Банк ъф Америка, Интел, Ейвън Продъктс, Колгейт) и използват проницателните си наблюдения върху поведението им при написването на тази книга. Приведените примери, полезните съвети и внушения могат да помогнат на всеки да се научи да управлява особеностите на характера си, които – оставени на самотек - са спънка по пътя към успешна кариера.
Kниги от същия жанр
-
Шестте медала за стойностпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Закон за изпълнение на наказанията и задържането под стража 2013печатна:
4.40 лв.
2.24 EUR -
Levels UP: Да превърнем идеите в бизнес, а мечтите в реалност!печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Дипломати. Консули. Протоколпечатна:
24.99 лв.
12.77 EUR -
Директен PRпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Успешната стратегияпечатна:
6.50 лв.
3.32 EUR -
Икономическа енциклопедияпечатна:
38.00 лв.
19.42 EUR -
Закон за данък върху добавената стойност 2008печатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
Нотариусът и правотопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.