Запали ги!
Седем лесни правила
- как да вдъхновите колегите, клиентите и купувачите си;
- как да продадете себе си, вашата концепция и вашите ценности;
- как да общувате с харизма и увереност.
Независимо каква е работата или постът ви, влиянието е важен ключ към реализирането на професионалния ви успех и житейските ви цели. „Запали ги!” разкрива седем лесни, но действащи правила за начините, по които да използвате вашите идеи и ценностната си система, за да влияете на хората, с които работите или живеете, и да ги мотивирате. Те ще ви дадат удивителни комуникативни умения, които ще ви помогнат да се радвате на по-успешни и удовлетворителни отношения с колеги, клиенти, служители и с всеки друг във вашия професионален или личен живот.
Ще придобиете удивителни комуникативни умения, които ще ви помогнат да се радвате на по-успешни и удовлетворителни отношения с колеги, клиенти, служители и с всеки друг във вашия професионален или личен живот. Освен това „Запали ги!” е книга, пълна с истории и тактики на някои от най-влиятелните хора в света. Над двадесет от най-вдъхновяващите бизнес лидери от водещи компании като Ritz-Carlton и Google, и още много известни фирми споделят своите тайни.
* запалете своя ентусиазъм;
* очертайте пътя към успеха с последователна и запомняща се концепция;
* продавайте полза, като поставите слушателите си на първо място;
* нарисувайте картина с въздействащи, запомнящи се и реалистични истории;
* предизвикайте участие, като искате насрещни мнения и преодолявате възраженията;
* подсилете оптимистичната перспектива, като станете маяк на надеждата;
* насърчете хората да постигнат своя потенциал, като ги хвалите и инвестирате в тях.
Кармайн Гало е инструктор по комуникация на едни от най-известните световни брандове. Сред неговите клиенти са Intel, Barclays, Nokia, Chase, TheHomeDepot, Dreyer’s, Hyundai, L’Oreal, Clorox, SanDisk, IBM, Gymboree и много други. Гало е носител на наградата „Еми“ за журналистика и е работил като бизнес кореспондент на CNN, както и като водещ и репортер за „Fox“, „TechTV“, CNET и CBS.
Гало пише и популярна седмична колонка по комуникативни умения за Businessweek.com. Той е специалист по медийни тренинги и презентационни умения за клиентите на глобалната PR фирма Ketchum. Неговите популярни мултимедийни речи са хит навсякъде по света.
Kниги от същия жанр
-
Изкуството да вземаме решенияпечатна:
18.75 лв.
9.58 EUR -
Органно представителство на акционерното дружествопечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Стратегически маркетинг за нестопанските организациипечатна:
50.00 лв.
25.56 EUR -
Данъчно облагане и счетоводно приключване на 2013печатна:
32.40 лв.
16.56 EUR -
Финансов анализ на фирматапечатна:
28.00 лв.
14.31 EUR -
Бизнес Етикет For Dummiesпечатна:
16.99 лв.
8.68 EUR -
Капиталът на Карл Маркспечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Подбрано от Дракър: Най-значимото от най-великия мениджърски мислител на нашетопечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Достъп до обществена информацияпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.