Дългата опашка
Какво се случва, когато потребителите разполагат с почти безкраен избор, който поражда неограничено търсене? Когато всичко става лесно достъпно за всеки (и във все повече случаи безплатно)? С няколко щраквания на компютърната мишка ние стигаме до милиони продукти в интернет магазините и аукционите. При това може да прочетем отзивите за тях на вече изпробвалите ги стотици хора...
Тази предизвикана и улеснявана от интернет ситуация с удивително бързи темпове продължава коренно да променя всичко в бизнеса: производството, дистрибуцията, маркетинга, рекламата. И далеч не само бизнеса. Промените неусетно засягат целия ни живот – начините, по които печелим парите си; по които ги харчим за стоки или развлечения; по които общуваме с другите и намираме сродни души по интереси или любими; по които гледаме на света и го усещаме; по които се чувстваме щастливи или нещастни. Именно тези промени и тенденции за първи път са уловени, изяснени и математически доказани по слисващ начин в тази книга.
Kниги от същия жанр
-
Рататуипечатна:
5.99 лв.
3.06 EUR -
Bulgaria - Paese Dei Tesoriпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Детството на Дон Кихот и други есетапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Ернестин или раждането на любовтапечатна:
2.95 лв.
1.50 EUR -
ВИСпечатна:
2.00 лв.
1.02 EUR -
Кожни болести: профилактика и лечениепечатна:
8.90 лв.
4.55 EUR -
Компютърна сигурност и защита: 5-минутни поправкипечатна:
5.99 лв.
3.06 EUR -
Весела читанка: Моите любими местапечатна:
3.50 лв.
1.78 EUR -
Сезон за лов на диви кучкипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Какво се случва, когато потребителите разполагат с почти безкраен избор, който поражда неограничено търсене? Когато всичко става лесно достъпно за всеки (и във все повече случаи безплатно)? С няколко щраквания на компютърната мишка ние стигаме до милиони продукти в интернет магазините и аукционите. При това може да прочетем отзивите за тях на вече изпробвалите ги стотици хора...
Тази предизвикана и улеснявана от интернет ситуация с удивително бързи темпове продължава коренно да променя всичко в бизнеса: производството, дистрибуцията, маркетинга, рекламата. И далеч не само бизнеса. Промените неусетно засягат целия ни живот – начините, по които печелим парите си; по които ги харчим за стоки или развлечения; по които общуваме с другите и намираме сродни души по интереси или любими; по които гледаме на света и го усещаме; по които се чувстваме щастливи или нещастни. Именно тези промени и тенденции за първи път са уловени, изяснени и математически доказани по слисващ начин в тази книга.
А наглед в нея става дума само за една проста идея: в епохата на интернет с монопола на най-популярните стоки (бестселъри, хитове, блокбастъри) вече е свършено. Преди пренебрегваните нишови продукти (които формират дългата опашка в кривата на търсенето) добиват същата значимост, защото съвкупните им продажби са равностойни, дори по-големи от тези на масово продаваните.
Идеята може и да е проста, но всяка от подробностите по приложението й е извънредно ценна и заслужава бавно и внимателно осмисляне. Накратко, който иска да прави какъвто и да било бизнес през ХХI в., е добре да прочете тази книга. Преди да му се наложи.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.