Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Университетът Тръмп: Пътят към богатството 101печатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Златните правила за успех в работатапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Тайните на автомобилните марки F-Nе-книга:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Принципите на Стивън Ковие-книга:
6.00 лв.
3.06 EURпечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Казуси и практика по сключване и прекратяване на трудови договорипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Събирателно дружествопечатна:
9.80 лв.
5.01 EUR -
Да катурнем слончетопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Казуси по наказателно право - особена частпечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Мениджмънт: задачи, отговорности, практикипечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.