Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Процесът по ЗАННпечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Хитрините на бизнеса: За клиентитепечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Егономикапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Микроикономикапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Краят на маркетинга, какъвто го познавамепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Високоефективната организацияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Етикет за всеки денпечатна:
24.99 лв.
12.77 EUR -
ПР практика: работа с агенцияпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Изграждане на бизнес екип, който печелипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.