Дейвид Огилви - словото на гения в рекламата
Това е една необикновена бизнес книга. С характерния си отривист стил Огилви излага прями и остроумни размисли върху теми, свързани с маркетинга и рекламата, от продажбата и управлението до творчеството. Независимо дали конкретният откъс е част от старателно подготвена лекция или шеговита бележка до приятел, прозата на Огилви неизменно подтвърждава неговата максима: “За една рекламна агенция е добре да е надарена с въображение и неортодоксалност”.
Коя агенция би наела такъв човек?
Той е на 37 години и е безработен. Изпаднал е от колежа. Бил е готвач, продавач, дипломат и фермер. Не знае нищо за маркетинга и никога не е публикувал нито ред. Заявява, че се интересува от рекламата като кариера (на 37 години!) и е готов да започне работа за 5000 долара на година.
Малко вероятно е при това положение да бъде нает от някоя американска агенция.
Една лондонска агенция, обаче, го наема. Само след три години той става един от най-известните автори на реклами и в последствие изгражда рекламна агенция, която е сред водещите в света.
Изводът: понякога за агенциите е по-добре да подхождат творчески в разрез с общоприетото, при наемане на служители.
Kниги от същия жанр
-
Глоби по Закона за движението по пътищатапечатна:
3.20 лв.
1.63 EUR -
Собственостпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Изграждане и развитие на военната икономика в България - част 1печатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Маркетингът на позволениетое-книга:
8.38 лв.
4.28 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Закон за промишления дизайнпечатна:
1.60 лв.
0.81 EUR -
Уорън Бъфет и тайните на мениджмънтапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Търговски закон. Закон за търговския регистърпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Латерален маркетингпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Мениджмънт на класапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.