Вътрешните планети
Изграждащите планети на личностната реалност Вътрешните планети - Меркурий, Венера, Марс - са основите на онова, което психологията нарича его, усещане за самия себе си. В този четвърти том от серията "Семинари по психологическа астрология" Лиз Грийн и Хауърд Саспортас разглежда достойнствата на вътрешните планети, тъй като те символизират важни страни от личността. Ние не сме свикнали да придаваме стойност на нашите нужди, чувства и качества. Действително - поради преимуществено личната им природа, те не рядко са потискани като пренебрежимо нищожни спрямо обществото. По същия начин съществува склонност астролозите психолози да отдават по-малко внимание на вътрешните планети - именно защото те са личностно индивидуални. Авторите показват, че за да можем да дадем максималното от себе във взаимодействието с външния свят, ние първо трябва да разберем собствените си нужди и да изградим здравословно его - една личностна реалност. Тази книга ни помага да вникнем как тези три планети в действителност изразяват нашата индивидуалност и как те пряко оцветяват енергийния заряд на останалата част от хороскопа. Грийн и Саспортас съчетават астрологическите трактовки с психологията по уникален и забележителен начин в това проникновено произведение за архетипите, символизирани от вътрешните планети.
Kниги от същия жанр
-
Хороскоп за всички зодии 2007печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Corpus Hermeticum - Свод на херметичните наукипечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Теория на квантовата гравитация и космическият разумпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Жизненост и благополучие с Нептунпечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Астрология и преражданепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Интерактивно учебно помагало за кандидат-шофьори 2014печатна:
10.99 лв.
5.61 EUR -
Лунен календар 2012печатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Фундаментална теория на цветоветепечатна:
49.90 лв.
25.51 EUR -
Нумерология - енциклопедияпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.