Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Предприемачество и мениджмънт, част 1печатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
Книжка с котенцепечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Комплект: В къщата на парите, Кризата идвапечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Марина Цветаева. Вечната бунтаркапечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Атанас Далчев поетът философпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Ванга и 2012 г.печатна:
5.50 лв.
2.81 EUR -
Лирика. Избрани стихотворения, песни и романсипечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Леля се годява, том 7печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Make the Most of Your Time on Earthпечатна:
28.50 лв.
14.57 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.