Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Лудите, които ни управляватпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Бойци в действиепечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Магическото домакинствопечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Теории на фотографиятапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Формирането на лидерипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Дневник на утрешния дене-книга:
9.00 лв.
4.60 EURпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Детето индигопечатна:
4.25 лв.
2.17 EUR -
Богатството на народите на Адам Смитпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Аз познавах тези хорапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.