Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Иновационното развитие на страните от Източна Азияпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за местните данъци и таксипечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Морската звезда и паякът: Неукротимата сила на организациите без лидерипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Да задвижим нещатапечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Управление на човешките ресурси във въоръжените сили на република Българияпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Състоянието на планетата 2008печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
14 урока за продажбитепечатна:
8.20 лв.
4.19 EUR -
Коментар: Данъчно облагане 09печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Черна книга на търговските маркипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.