Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Неправилни глаголи Английскипечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Българско-португалски разговорникпечатна:
3.50 лв.
1.78 EUR -
Английско-български. Българско-английски речник: Одит, Счетоводство, Данъци, Финанси, Правопечатна:
39.00 лв.
19.94 EUR -
Португалски разговорник с речникпечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Ръководство за обучение по управление и планиране на ферматапечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Управление на предприятиетопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Защо великите лидери не приемат ДА за отговорпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Италиански език - 2 CDпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Българско-френски речникпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.